Uppdaterat hemsidan
Jag har suttit nu i flera dagar och uppdaterat hemsidan med de olika insatser som finns…
Om nån märker att det saknas nån insats (jag kan ju ju hur lätt som helst ha glömt nån) så var så snäll och tala om vilken ni saknar, då kan jag på ett enkelt sätt lägga in den informationen. 

Har kollat lite och jag tycker att det är bra
Annica
Det fattas inget då? Känns ju lite fisigt om jag skulle ha glömt en instas..

nej jag kommer inte på något just nu
Annica
ok.. tack för hjälpen.
Jag tycker att hemsidan är otroligt bra!
Ett par frågor är dock aktuella för mig just nu, och jag hittar inte något om det på hemsidan.
Dels ansökan om Handikappbidrag.
Dels hur vi går tillväga när vi debiterar huvudmannen för arvodet. Har skatteverkets hjälpblankett framför mig, men tycker inte allt är solklart.
Ammeli
Handikappersättningen har jag alldeles glömt! 
Vilken tur du påminde mig om det.. Men du kan ju alltid fråga här inne på forumet.. Gör ett inlägg, vet jag.. :)
Att debitera en Hm har jag aldrig gjort, min förra kommun skötte sånt. De gjorde debiteringen och skickade mig räkningen, så jag bara betalade som vanligt. Men jag ska kolla upp hur den blanketten ser ut så kan jag kanske klura ut lite..
Ammeli: Jag har kikat på blanketten.. vad är det du undrar? Skriv ett nytt inlägg om det så vi inte kidnappar denna tråd. :)
Hjälpblanketten är bra, bara lite ovan för mig.
Bifogar ett exempel
Ursäkta att siffrorna hoppar från sin platser i text-dokumentet. På min dator sitter de på sina platser.
Men ni kanske ändå förstår
Ammeli
Tyckte den såg ganska lätt ut när jag skrev ut den då härom dagen.. Finns värre! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka lagar går min förvaltare och överförmyndare efter. jag får inte resa till släktingar, vänner, syskon, min pappa, inte skaffa tjej och gifta mej, dom antyder att det är en hälsorisk och anser jag bör vara nära ett sjukhus och min läkare, för att do enligt mitt läkarintyg anser dom att är man psykisk sjuk bör man inte ha tjej och bilda familj, för att dom säger att alla psykiska sjukdomar går i arv, dom säger samma sak till dom som är förståndshandikapade att det är ärvtligt.
Som det ser ut har jag endast rösträtt allt annat måste jag ha tillstånd från överförmyndaren när det gäller resa, eller skaffa tjej och gifta mej.
Jag tror att det är komunen man bor i som kan sätta egna lagar om hur man ska behandlas när man har förvaltare och är psykisk sjuk, eller så är det en EU lag dom går efter.