Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikett: sajten-och-ifokus
Läst 2566 ggr
[Norum]
0

Jag är ledsen men jag hinner inte.

Jag är ledsen att jag har varit så frånvarande en tid men jag har haft hur mycket som helst att göra. Känner att jag inte har skött sajten som den borde skötas, jag hoppas att ni förlåter mig för det.

Jag har funderat på att låta någon annan ta över men vet inte om det finns någon som vill sköta sajten. Är det någon som kan tänka sig att ta över så hör av dig till mig. Jag kan gärna vara kvar som Medarbetare i stället..

Om jag fortsätter som värd kommer jag tyvärr inte att kunna engagera mig i samma utsträckning som förut, jag kan ju inte låta sajten dö ut, den är för viktig för det. Så jag ber om både förståelse och förlåtelse för att jag inte syns så mycket längre. Jag försvinner ju inte, utan jag läser allt som skrivs och skriver själv ibland.

Jag ville bara tala om att jag finns här även om det är lite mer i skuggorna.

DodeN
0

nemas problemas, så är det ju ibland.

[Norum]
0

Tack för det.. :)

annicabjo
0

Vi hjälps åt alla här, vi vet att du finns i bakgrunden så luta dig tillbaka o ta hand om dig

Annica

buzz
0

Jag tror du har höga krav på dig själv, Skruttis!

Det är trevligt att alltid få svar och snabbt dessutom men det är ju inte meningen att du ska "slita ut dig". Vi alla här får hjälpas åt att svara varann och hålla sajten igång.

[Norum]
0

Vad ni är gulliga! Blir riktigt varm i hjärtat..  Glad
men jo, nog är det så att jag känner att jag "sviker" sajten lite.. Jag har fått flera nya uppdrag och så har det ju varit redovisningen och kallt är det så jag får så *cencur*ont i kroppen,. Jag har fibromyalgi så kylan sätter sig tvärt i alla muskler den kan hitta.

Denna kommentar har tagits bort.
Loucar
0

Men Skruttis man kan bara göra så mycket man orkar och hinner även om jag som du oftast begär mycket mer av mig själv.

Tycker att du precis som alla andra har rätt o vila när du mår dåligt.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Anders45
0

Jag förstår dej fullt ut, men det är kanske inte nödvändigt att kommentera alla inlägg själv.

Ta dom du verkligen känner för och låt andra svara på det som de är bra på.

Delegera och håll koll i övrigt så lättar kraven.

[Norum]
0

Just nu har jag delegerat rubbet.. ligger i n en dunderförkylning. :(

Men jag ska ta det lugnare, jag lovar. :)

Anders45
0

Hoppas att det är bätte nu

[Norum]
0

Jodå, förkylningen har gett med sig men jag har massor att göra. Det är kul men stressigt ibland. I morgon ska jag på en en-dags kurs och den ser jag fram emot. Alltid lär man sig nåt nytt. :)