Möte med ÖFM
Har ju haft problem med min GM och har nu varit på möte med ÖFM och min GM.
Det var ett bra möte och ÖFM höll med mig om att vi borde ses 1 gång i månaden för att gå igenom ekonomin och se vad som händer. Och att det inte var Ok med sms konversation.
Det jag egentligen undrar över det var att jag vid sittande bord fick lite snabbt läsa igenom vad GM svarat på mina synpunkter. Den ska sparas i min mapp. Svaret innehöll en del fel och nu undrar jag bör jag försöka få dom "rättade" eller iallafall få in mina kommentarer att jag anser att det är fel? Vad kommer ÖFM att göra med mitt och hennes svar? Kommer nästa GM att få läsa det?
Ser fram emot att få en ny Gm för jag behöver verkligen en.
Glöm inte bort att ni gör ett bra jobb
Ja du, det beror på vilka fel du tycker att det är, skulle jag vilja säga. Kom ihåg att de papper som Öfm har, kan din familj och släkt läsa. Ända ner till kusiner har rätt till det.. Så du borde känna efter ordentligt om det felaktiga är till större nackdel än svaren.. om du förstår vad jag menar. Allt som finns i mapparna finns ju kvar till evighets ände, så länge som du har godman kommer Öfm kunna läsa dom.
Å andra sidan, de har annat för sig på dagarna än att sitta och läsa i mapparna.