Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikett: redovisning
Läst 2130 ggr
[Norum]
0

Redovisa km och tid

Man kan redovisa på många olika sätt.. Jag har gjort en exel-fil där jag skriver in månadsvis hur mycket jag har kört och hur mycket tid jag har lagt ner.. På flärp 2 har jag gjort så att jag kan föra in varje besök månadsvis och så lägger programmet ihop tider och km automatiskt..

Hur gör ni andra?

[Norum]
0

Jag var tvungen att göra om den till en pdf-fil, annars kunde jag inte skicka den. Men ni ser ju hur jag menar i alla fall…

annicabjo
0

Jag har allt i excel men gör precis som du lägger in tid, km och telesamtal samt allt annat som jag gör för HM

Annica

Annica

[Norum]
1

Tycker det är så smidigt.. Och Öfm är lycklig för att det är lätt att se vad man har gjort. :)

Kramis65
0

ska börja jag oxå då tack för tipset// Ullis

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

[Norum]
0

Ställer man upp det på ett lätt sätt så blir det så smidigt.. Tycker det är skönt att jag slipper räkna ut själv hur mycket jag har kört och hur mycket tid jag har lagt ner på det…

Vill du eller nån annan använda min tabell så skicka mig ett mail på skruttis@gmfinfo.se så skickar jag mallen.. den är färdig att använda och figúren kan man ju ta bort om man vill. :-)

bikemike
0

Använder ni fortfarande excel för att redovisa tid och km?

Jag slog till och köpte PC-ställföreträdare som du rekomenderar och där i finns ju en jättefin körjournal som räknar ihop allt när man printar ut den. Jag är hel nöjd med programmet hittills, återstår att se om ÖF är det också. Jag var tydligen först ut i kommunen bland Gm att använda ett dataprogram så han var lite fundersam på hur redovisningen skulle se ut.

annicabjo
0

Ett flertal godemän använder det programmet här och alla verkar nöjda

Annica