Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikett: sajten-och-ifokus
Läst 1172 ggr
[Norum]
0

Arbete med ifokus i kväll

Killarna ska fixa lite med iFokus ikväll, göra några små ändringar. Förhoppningsvis kommer det gå utan att det märks något på prestandan, men risken finns ju alltid. Så får ni problem med iFokus ikväll så vet ni vad det beror på. Glad

[Norum]
0

Tydligen så har dom snabbat upp allt i kväll..så nu ska det går fortare att surfa runt här. :-)

Dessutom så har stenarna brevid namnet försvunnit. Man kan fortfarande se sin poäng men då högst upp på sidan till höger.

Tycker ni att det blev bättre? Själv har jag inte hunnit märka någon skillnad, men det kanske märks när det är många medlemmar ute och snurrar runt?

Ser lite tomt ut när inte stenen finns brevid namnet.. Har blivit van med dom nu, så nu saknar jag den! Förvånad

Loucar
0

När det väl började fungera igen var mkt strul med att komma in o dyl i kväll tycker så har det blivit mkt snabbare när man öppnar nya sidor.

Stenarna märkte jag inte ens att de var borta så det kan inte vara något jag ens tänkt på tidigare

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

[Norum]
0

Jag hade fått en fin blå sten.. älskar blått! Men jag tror många kommer att må bättre utan poängjakten som blev..

Loucar
0

Du får köpa en fin blå sten o lägga bredvid datorn iställetGlad

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

[Norum]
0

Du är påhittig du… *S*

Loucar
0

Japp har en kreativ dag idagFlört