Hjälp med hemsidan
Jag har äntligen uppdaterat hemsidan! Men jag känner att jag har suttit så länge med den nu att jag har blivit lite hemmablind..
Om någon vill så får ni gärna läsa den den och komma med synpunkter. Fattas det nåt som ni skulle vilja veta mer om eller lära er? Saknas det nån information? Är det nåt som inte ens finns med men som skulle vara bra att veta/kunna?
Jag tar tacksamt emot alla tips och råd! :-)

Vad fin din hemsida är!
Jag har inte läst igenom hela ännu, men det är oerhört mycket information som finns när man jämför med de böcker som finns i ämnet.
Kommer jag på något som saknas så skickar jag en liten notis om det
Tack för berömmet! Tycker det är kul att fixa och trixa.. haha
Sen är det ju superviktigt att det finns information att hämta nånstans.. Minns när jag blev godman, fanns ju ingenting! Nu har jag haft sidan så länge att den börjar bli rätt högt rankad och den finns dessutom länkad till på många sidor. Till och med en del kommuner har den som länk och det tycker jag är suveränt kul.

Det tar ett tag innan den blir rankad och hamnar högre upp vid sökningar.
Jag har ju själv en sida och det är just det spännande att se om några hittar den.
Det var bra att höra att kommuner har den som länk, det skall jag nämna på nästa möte.
Förövrigt så har jag inte fått något uppdrag ännu, men det borde komma något nu under september tycker jag.
Jag får inte länken till att fungera? men sidan finns
Jag pratade men min Öfm i veckan.. han hade 29 stycker som jag kunde få.. haha Hela pärmen full hade han.. :)
Jodå, det finns kommuner som har min sida som länk.. Och det finns även på andra sidor har jag märkt, till och med på nån blogg!
Så folk länkar till mig "bara" för att dom har hittat den och det tycker jag är kul. 
Umeå tycker jag har en bra sida (och världens längsta länk)
Jösses!
Den var inte dålig.. *asg*
Men jag håller med dig, en suverän sida, den kommer jag att lägga till i min länksamling på hemsidan. :)