Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettgodman
Läst 1200 ggr
[Norum]
0

Klart med förvaltarskap

Det känns så skönt just nu.. Jag har sökt om förvaltarskap för 2 av de mina och nu har bägge advokaterna godkänt allt. Så nu fattas bara stämpeln från tingsrätten innan allt är fix och färdigt. Det har gått mycket fortare än vad jag trodde..  Glad

Fast man vet ju förstås inte vilken fart tingsrätten har..

Kramis65
0

Dom har väl oxå semester som alla andra det är det enda jag fått hört den senaste veckan!!! suck

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

Kramis65
0

Är du förvaltare? Nu Grattis grattis sånt fall

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

[Norum]
0

Semestern borde ju vara slut vid det här laget, tycker jag.. fast man vet ju aldrig. Å andra sidan har allt hittils gått fortare än vad jag trodde var möjligt, så ännu ligger dom på plussidan..

annicabjo
0

Åsa!

Vad krävs det för att få förvaltarskap då man har haft godman?

Jag har nyligen fått en ny HM om håller på att driva mig till vansinne (förlåt) men det är bara för mycket av allt och hennes affärer

Annica

Annica

[Norum]
0

*4 Om hon handlar på avbetalning, missköter sig, köper via telefonförsäljare osv så kan det finnas orsak att söka förvaltarskap. Det tillsammans med ett läkarutlåtande samt att Öfm håller med dig är en bra grund.

Är det nåt som stämmer in på din Hm?

annicabjo
0

Du Åsa kan vi ta det här under ytan istället, känns inte bra att skriva öppet

Annica

Annica

[Norum]
0

Vist kan vi det.. Inga problem.

[Norum]
0

Har lagt till dig i gruppen, Annicabjo. :)

annicabjo
0

Hur gör vi det då?

Släpp in mig för tusan Skrikandes

Annica

[Norum]
0

Det kan ta en stund innan servrarna hittar dig… jag har skrivit en tråd till dig, så der du den då är du inne..

LiindaH
0

Weeii! Härligt åh höra.

// Liinda