Vart bor vi?
Kan vara kul att veta i vilka län vi bor i.Det borde ju vara en ganska stor spridning på oss… 
Själv bor jag i Småland men är född i Jämtlnd med rötter i Värmland.. så jag är väl nån slags hottentott antar jag.. haha

Bor i Västernorrland men född i stockholmslän. Har bott i småland jag oxå
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

"Importerad" till småland från Uppland/Västmanland.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Bor i Skåne sedan 54 år, invandrad från Danmark.
Tyar inte arbeta med ansträngade fysiska saker, så jag "sköter papper" åt andra inom redovisning och juridik på deltid.

Jag bor i Norrbotten
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#4 Åhh nästgårds
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!
Vi är verkligen spridda över landet.. Kul! Internet är fantastiskt om man använder det på rätt sätt.. Nu kan jag ju åka på semester vart som helst i landet och få mig en kopp kaffe.. haha

#6 du är så välkommen, här finns alltid färdigt kaffe. Och med det har jag avslöjat min kaffekonsumtion 
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
*7 Kaffe är gott och kan inte drickas för ofta… haha

Uppland o med rötter i Uppland, Västmanland, Blekinge, Östergötland, Dalarna, Finland o nån enstaka i Småland.
Tog en tur till Knivsta några år men flytta tillbaka till boet i Uppsala.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Du är ju värre än mig att flytta, Louise… hur har du hunnit med?

Nejnej jag har inte flyttat mkt jag har bara rötter överallt 
Hälsningar
Louise
Jasså, jag trodde du hade flyttat runt,, haha

Nejdå jag har bott på 6 olika ställen i uppsala, knista o så en sommar i Österrike så mkt mer spännande än så blev det inte.
Hälsningar
Louise
Räcker långt det.. jag har bara bott i gamla svedala jag.. urtrist!

Inte då…..maten lämna mkt o önska….knödel och pannkakor med nån sur kräm i o massor med florsocker på har jag fortfarande mardrömmar om…men naturen o vinet var det inget fel på
…
Hälsningar
Louise
Då var det ju i alla fall rätt saker som var rätt haha

Bohuslän
!
Detta var ju riktigt kul.. 

Bor i Älvkarleby sedan ett år tillbaka…
Har mina rötter i Västerås
// Liinda

Gotland här!
Nämen, Linda! Har du kommit ut igen på nätet? Vad kul!
Mezzzania.. Jaha, nästa semester är planerad! 

Hälsingland här. Min 16e adress sedan jag flyttade hemifrån.
Inte medräknat är då pojkvänners bostäder. 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
*22 Jösses! och du är typ 100 år eller? Hur har du hunnit med alla dessa flyttar? 

Skåne, nerflyttad från Östergötland och om två veckor flyttar jag upp igen efter 7 år här i skåne. Virrigt värre. :)
#22 Känner igen det, jag är påväg till hem nummer 16 och om 3-4 månader blir det flytt igen och troligtvis om 12 månder igen.
Var i några år jag flyttade 2 ggr om året.