Tidigt ute..
Vet ni vad jag kom på? Det är snart dags att gå igenom alla papper till årsredovisningen! 
Många papper kommer ju bara 1 gång per år eller kvartal.. Så snart borde jag börja kopiera och sortera.. 17 vad fort det går..

Okej det blir min första årsredovisning! spännade
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!
När började du ditt första uppdrag?

nu iår 23 april
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!
Då har du lite att redovisa… försäkringskassan, bostdstillägg, banken och mycket mer. Åh, så kul du kommer att tycka att det är.. 
Jag ska också göra min första årsredovisning.
Finns det något "att bocka av" med tanke på vad som ska skickas med så inget blir missat. Min öfm vet jag nöjer sig med det sista kvartalet av hyresavier, telefonräkningar mm.
Alla beslut ska ju med.. Bostadstillägg, sjukersättning, amf, skatter och sånt..
Större inköp.. lite sånt..
OK. Det låter överkomligt. Kommer bli en lättnad när första årsredovisningen är godkänd! 
Men kommer inte det mesta vid årskiftet…alla årsbesked på bostadstillägg, skatter etc..? Tycker bara jag har fått vanliga räkningar än sålänge.
Du har väl fått beslut om bostadstillägg och pensioner och sånt? Det ska med.. Men jag håller på att snickra på en artikel om just årsredovisningen.. Där kommer det att stå vad som ska med. 
Jag har inget beslut om bostadstillägg eftersom jag inte sökt det ännu men har ringt och kollat att det var rätt det som fanns…
Så bra du filar på en artikel om årsredovisningen!
Har du inte fått nåt beslut innan redovisningen ska in så begär en kopia på det beslut som finns..
Jag filar och filar.. får väl se vad resultetat blir. haha