Juristhjälp
Jag kommer mest troligt att behöva juristhjälp i och med detta om Magna Cura.. Hur fungerar det egentligen? Är det Öfm som står för det? Det är ju flera Hm det handlar om så jag kan ju inte debitera alla dom liksom..
Ingen som vet nåt?

En förslag kolla om din hm:s hemförsäkring täcker sådant.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Men det är ju för 3 stycken.. Kan man dela räkningen på 3 då?

Ja eller be advokaten/juristen göra det så varje person får varsin räkning. Men när jag kollade min hemförsäkring finns det ju rättskydd till en viss summa men du måste nog först kolla att de har det i sina försäkringar o i vilka situationer det gäller.
Att öfm skulle betala tror jag är lite optimistiskt med tanke på att de är väl oxå involverade i magna cura…..
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Nej, Öfm visste inget alls om Magna.. Jag får ta ett snack men honom på måndag.

Åhh förr fanns det ju ensida med frivlliga jurister som inte tog betalt men inte kommer jag ihåg nmanet på den sidan inte det var ju typ år 2000 suck på mig
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!
Menar du en sida på nätet?

Ja om man ändå kunde leta rätt på minnet, OT Mina kära arbetskamrater tyckte jag skulle sök till demens avd för jag inte kommer ihåg vilken siffra jag fyller efter fyran
är det jämna år går det bra men inte dom emellan.
HM dom är inte me i facket då?
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!
Jag slutade att fylla efter 28.. 

testa denna http://jureka.net/
// Ulrika
Blev just en ny favorit! Tack så hemskt mycket! Den ska verkligen undersökas.. :)

Om du googlar på juridik på nätet så finns det några stycken som man kan fråga.
Det är jurister under utbildning som driver sajterna, så just nu kanske det inte går att få svar,men jag tror att frågan är ganska intressant så det blir säkert resultat.
Det ska jag absolut göra, Anders. Men då kanske det är bäst om jag väntar tills skolorna börjar? Tänk vad man skulle kunna ha nytta av dom.. oj oj