Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikett: utbildningar
Läst 1271 ggr
Kramis65
0

Att göra till hösten 2009

http://www.ettbraliv.com/common/Article.aspx?id=4130 fritt inträde ni som bor neröver! Man kan aldrig få för mycke av kunskap. Välkommen till Ett Bra Liv! Under tre dagar inbjuds du att besöka utställningar och lyssna till intressanta seminarier. Fri entré

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

[Norum]
0

Tyckte det var lite dålig information.. Vad är det för nåt egentligen?

Kramis65
0

Ett Bra Liv är den nya mötesplatsen för äldre, personer med funktionsnedsättning, anhöriga och samt de yrkesgrupper som primärt arbetar inom dessa områden.

Kostnadsfria seminarier samt utställning med fokus på bla hälsa, friskvård, kost, fritid och hjälpmedel.

Du får väl klicka liteSkrattande jag tyckte det lät intressant funderar på om man ska åka ner!

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

[Norum]
0

Jag ska klicka allt vad jag kan när jag kommer hem.. Nu ska det bli en bit mat och sen ska jag på ett möte.