Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikett: ot-off-topic
Läst 1709 ggr
[Norum]
0

OT: Vad gör ni i sommar?

Vad gör ni nu på sommaren? Det verkar vara så lungt på alla forum så man kunde tro att alla är utomlands. :)

Här regnar det för femtielfte dagen i rad men det är i vart fall ingen åska idag. Och det är skönt!

Vi har plockat lite kantareller som vi hade till middagen i dag, det känns så lyxigt att ha färsk svamp. Har inte vant mig med det ännu. Här i södern är det ju lite annan svamp än i Jämtland..

AnneN
0

Jag tar det mest lugnt, har på något sätt lyckats pajja ryggen igen så kan inte göra så mycket ansträngande, men då solen kikar fram så sitter jag på balkongen och läser, försöker vara ute med hunden så mycket som väder & rygg tillåter, annars så sitter jag vid datorn (iFokus) eller framför TV:n

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Norum]
0

Fy, vad hemskt med ont i ryggen! Låter inte alls kul.. Själv ska jag nog fara och köpa en båt i morgon, så jag har nåt jag kan ta mig fram till postlådan med..  Obestämd

buzz
0

Jag provade en maskin för onda ryggar på en mässa. (Jesus kallar vissa den för eftersom den är så fantastisk). Annars hittar du den som "Hälsomaskinen". Vet inte om det är en slump eller vad men mitt ryggonda gick över och jag har inte haft ont på hela sommaren. Min kiropraktiker går nog snart ut med en efterlysning. Hehe.

buzz
0

Nyss hemkommen från High Chaparral. Det var väldigt trevligt men nu ska vi hålla oss hemma eftersom allt är så himla dyrt.

[Norum]
0

Har du varit på Chappen, Buzz?? Vad tyckte du om det då? Jag har ca 1.5 mil dit.. Glad Men eftersom man lätt blir hemmablind så är jag nästan aldrig där.. Även fast att jag går in gratis…

Vad bra att ryggen har klarat sig för dig. Ett elände när den inte vill vara med..

buzz
0

Hela familjen tyckte det var trevligt. Har hört att det skulle vara slitet och så. Vet inte om de fräschat till stället på sistone men vi upplevde det som bra.

Simson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått överta en liten kattjej så nu är vi i alla fall två tjejer i familjen med tre killar som slåss om underverket!! Sex månader och sockersöt! Gör inget att jag inte orkar mer än till affären max. Flört

Det är svårt att stiga upp på morgnarna med alla pälsklingar snarkandes i sängen.

Det gör heller inget att man inte somnar på nätterna med dessa att pussa på. Oskyldig

Julian är kär i Madicken…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[Norum]
0

Näää, så söta! Tror jag det att du inte kan slita dig från dessa ulltussar.. Vad är det för ras?

Simson
0

Det är Helig Birma =)

[Norum]
0

Det är annat än mina grå tussar det.. haha

Simson
0

Du ser! Lika mysigt i sängen! Kyss

[Norum]
0

Oja! Vi kan ha 4 katter i sängen och "valpen" nedanför.. rena zoot.. haha

Gullan402
0

Sommar vad är det? Här jobbar man och sliter, men desto roligare när lönekuvertet dyker ner i slutet av augustiGlad.
Inte mycket internet för mig  inte, har haft modemstrul pga åska (en ynka smäll och den slog ut både telefonen och modemetSkrikandes) Sen är inte relacom så snabba med att laga det heller.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[Norum]
0

*13 Ibland behövs det bara en smäll.. För nåt år sen så gick telefonen, kylskåpet, hydrofontanken (!) och lite småmaskiner i ett åskväder.. det var inte kul kan jag tala om.

Caspia
0

# 10. Katten till vänster var väldigt lik min pappas katt, eller ja, ryggen…

Jag jobbar på ett äldreboende. Det är jättetrevligt, utom när någon dör vilket tyvärr känns som att det händer för ofta.

Envishet och drömmar

Kramis65
0

Jasså hade jag inte kommenterat härFörvånad Men jag jobbar och nästan för mycke. Är ju kontaktperson åt en brukare så man ska sitta och hitta på saker på torsdag 6 aug blir det bilbingo. Är även förvaltare så min dagar är väl fyllda och sen har vi ju hus och tomt. Ibland önskar jag att jag var pensionär för jag hinner ju inte med det jag ska och ofta priotera jag bort mig själv. Är ju även semesterviarie på ett äldreboende och sen personlig assistent men dom jobben börjar ta slut så nu är jag i full gång med att hjälpa skruttis med artiklar och som Medarbetare ser ifram emot hösten

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

[Norum]
0

Ligger katten i ett glas?? Sicken frän rackare.. haha

Kramis65
0

Näe men i ett kökskåp Skrattande Och här ligger han i skåpet över kylskåpetOskyldig

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

[Norum]
0

Det ser ut som att han ligger i ett glas i ett skåp… :-)
Mysig katt! Våra är för lata, som högst hoppar dom upp på sängen och lägger sig.