Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikett: ot-off-topic
Läst 1563 ggr
[per50]
0

Mer aktuellare artiklar

Är det inte dags att bytta till mera aktuellare artiklar, påsken är ju slut får ett bra tag sedan.

LiindaH
0

Det finns artiklar som skrevs efter påsken!
Sedan är det sommar oh värme, inte många som sitter inne vid datorn, åh när man väl sitter vid datorn så blir det oftast att kolla mailen och lite annat viktigt.

Har du kanske några ideér på något du vill läsa om?

// Liinda

[per50]
0

Varför inte låta folk skriva en berättelse om hur det att vara kontaktperson, kontaktfamilj, eller assistent.

Det skulle var ganska intressant läsning, för min sambos äldsta son som har Aspergers, har både kontaktfamilj och kontaktperson.

AnneN
0

#2 den som vill skriva en artikel är välkommen att kontakta någon av oss som "jobbar" på sajten.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LiindaH
0

Ja jag säger som Anne.

Skulle vara riktigt intressan att läsa.
Om du är sugen på att skriva en artikel är du välkommen att skriva ner något oh skicka det till någon av oss så vi får läsa igenom den, och sedan fixar vi så du kan lägga ut det som artikel.

// Liinda

[per50]
0

Det skulle vara jätte intressant läsning om hur deras vardag ser ut och så vidare

LiindaH
0

Åh du är riktigt välkommen att skriva något

// Liinda

[Norum]
0

Jag har länge sökt någon som vill skriva artiklar.. Jag som godman kan inte skriva om de andra uppdragen. Då blir det bara en fakta-artikel och det känns inte så givande…

[per50]
0

Men läsa mer fakta kan också vara en intressant läsa för oss andra

[Norum]
0

Nu tycker jag faktiskt att du är lite orätvis, Per. Hur många gånger har jag inte frågat om någon vill skriva artiklar? Men ingen vill..

Fakta är vad jag hittar på nätet, jag personligen kan nästan ingenting om de andra uppdragen. Därför har jag verkligen försökt att få medlemmar med andra uppdrag, någon som har erfarenhet av annat än godmanskap. Jag vill också lära mig om de uppdrag som finns.

Både min inkorg och mina medarebetares inkorgar är öppna för förslag! Jag har sagt det hur många gånger som helst, jag ensam kan inte och vill inte sköta sajten ensam. Det är medlemmarna som fyller den med innehåll.. Jag gör det jag kan.

[per50]
0

Orättvis, det tycker inte jag. Jag för själv gå ut på nätet och hitta fakta om det behövas för att skriva en artikel.

[Norum]
0

Fakta om de andra uppdragen finns i äldre artiklar.. Finns massor här på forumet. Den nyaste artikeln är om Magna cura, har du läst den? Den borde ju beröra er då sonen kommer att beröras av det. Men jag ser inte att du eller nån i din familj har kommenterat den. Magna cura är fullständigt horribelt..

Linda har skrivit en artikel om kontaktperson från sin synvinkel.

[Norum]
0

Men vill du får du mer än gärna skriva en artikel, Per. Jag har länge önskat att medlemmar skriver och delar med sig av sina erfarenheter. Så jag väntar med spänning på vad du har att dela med dig av.. Glad

LiindaH
0

PER

Har du ens en gång läst dom artiklar jag skrivit den senaste tiden?
där står det om att vara kontaktperson och sedan massa andra uppdrag. Men vem vet, du kanske missat dom, eller bara inte läst ordentligt?

// Liinda

[per50]
0

Jo då både jag och min sambo har läst detta och tycker att det är rent åt h*e.

Vad är det för artiklar som ni vill det ska skrivas om, är det något speciellt eller vad. Min sambo är jäkligt bra på att skriva om allt möjligt .Hon har fått mycket beröm om det hon skriver om. T.ex. överklagande till myndigheter osv.

[Norum]
0

Då tycker jag att hon kan skriva en sån artikel hit, hon är ju också medlem. Glad Det skulle uppskattas..

LiindaH
0

nämen, vad är det du och din sambo anser är så fel då?
Förklara gärna det för mig, för jag förstår inte vad det är?

Det var DU som ville ha nya artiklar, jag frågade vad DU ville läsa om, om du hade några tips, inte ska jag komma med tips till ER, om jag redan vet vad det kan skrivas om, då hade jag skrivit om det själv!

// Liinda

[per50]
0

Ja lilla Liinda . jag undrade bara vad är det ni vill ha som artikel är det något speciellt ämne.

Då kanske min sambo kan hjälpa er. Men vill ni inte ha hjälp så.

[Norum]
0

Jag skrev att hon är välkommen med en artikel. Du nämnde något om överklagande till myndigheter…

LiindaH
0

Per….

Först startar du en tråd om att vi borde skriva nya artiklar.
FINE!
Sedan erbjuder vi att DU kan få skriva en artikel, även utan sajtvärdens tillåtelse. Då vi har artikeltork just nu oh inte riktigt vet vad vi ska skriva om, vilket HÄNDER om man driver en sajt under en längre tid.
FINE!
Sedan kommer DU och frågar vad din sambo ska skriva om?
Blir inte det liiiiite väl mycket dubbelt där va?

Du kan ju inte "klaga" för att sedan be oss om råd på vad det ska skrivas om?

// Liinda

[per50]
0

Hon har skrivit lite om det på vår hemsida, hur vi fick strida om ett staket till monas yngsta son som har autism, och som bara ville springa iväg från oss 

Vår hemsida

[Norum]
0

Nu tycker jag att vi alla tar det lungt och väntar på artikeln från Mona.. Jag tycker det ska bli spännande att läsa om överklaganden då jag har lite svårt för såna brev själv. Man kan alltid lära sig nåt nytt… Glad

[per50]
0

Du Liinda jag vill inte diskutera mera med dej.

LiindaH
0

Nej, vad bra =) eftersom att du inte verkar förstå mig.

// Liinda

Denna kommentar har tagits bort.
LiindaH
0

Mona, jag lägger in den som artikel.
Tar bort ditt inlägg.
Så skriver jag att det är du som skrivit artikeln!

// Liinda

mona43
0

Okej.

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"