Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettot-off-topic
Läst 1262 ggr
[Norum]
0

Vädret stoppar oss

Jag tänkte jag skulle bjuda mina brukare på lite grillat nu i helgen.. Men det spricker så det smäller om det, det bara regnar! Blir så trött på detta skvalande hela dagarna. Jag hoppas att det blir bättre framöver så att vi kan hitta på nåt tillsammans.. Det skulle vara kul!

AnneN
0

Jag har nyss kommit hem efter att ha vart på picknick med några vänner… Solen lyser med sin frånvaro då den gömmer sig bakom de trista gråa molnen… Men ikväll blir det grillat oavsett om det så ska spöregna så ska jag grilla!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Norum]
0

Här har det stått som spön i backen.. :( 
Känns inte så jättekul men det är väl en typisk midsommar, antar jag.

AnneN
0

Vi har haft tur, mulet hela dagen/kvällen, men inte en enda regndroppe

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anders45
0

Jag måste beundra ditt engagemang för dina brukare. Hoppas att det är bättre väder idag.

Här i Skåne  var det en och annan skur igår, men på det hela taget rätt hyfsat. Kunde spela kubb på kvällen.

Idag är det soligt men det blåser rätt bra så tyvärr är det inte så varmt.

Trevlig fortsättning

[Norum]
0

Dom kan väl få komma ut på landet en dag? Jag får så mycket av dom, så en grilldag är det minsta jag kan göra för dom. :)

Gissa vädret i Småland? Kanske ska ha en tävling om det? Alla som gissar på regn, spöregn, snudd på åska, skurar och blött kommer att vinna stort.. haha

elize-l
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgon kommer sommaren, har jag hört =)

[Norum]
0

Va?! Har du haft sol?? Tror jag måste flytta.. :)

elize-l
0

Idag känns som vi haft sol och värme så det både räcker och blir över. Att det aldig kan vara lagom =)