Misshandlade barn
Ingen har väl kunnat undgå att läsa eller höra om kvinnan som har misshandlat sina 3 barn. Egentligen är det skrämmande för jag är inte förvånad över att det har hänt, jag är förvånad att hon fick behålla sina barn.
Hur kunde detta hända?? Socialen visste ju hur det var där.. Ska det inte vara besök av en handläggare lite nu och då när det är en känd "problembostad"?

Problemet var väl att hon vann i rätten och inte socialen de ville ju inte att hon skulle få vårdnaden av barnen
Socialen gjorde allt de kunde och drev ärendet till rättegång som hon vann tyvärr och då var socialen tvingade att ta ett steg tillbaka eftersom hon frånsa sig all kontakt med dem, bovarna är väl de som dömde henne till vårdnaden av sina barn de har väl inte haft så många rätt i den frågan, så har jag tolkat det som stått i tidningarna.. bara att hoppas att barnen kan glömma och gå vidare som glada friska ungar…..
Annica
Annica
Tror du man kan glömma nåt sånt? Den älsta var väl 11, tror jag..

Det är hemskt att dessa inte kan få de hjälp de behöver?
Nu får de ju hjälp men det är ju tyvärr lite sent.. Sverige i ett nötskal, om du frågar mig.

Jag blev inte heller chokad när jag läste det.
Åh det är verkligen jätte skrämmande faktiskt.
Dock är det lika skrämmande som Sveriges system om prioriteringar oh säkerhet!
// Liinda

Tänker ju på paret som vart utan barn för hon hade epelisi! Nötskals sverige
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!
Sverige är ett fantastiskt (?) land..