Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettot-off-topic
Läst 1278 ggr
[Norum]
0

Melodifestivalen

Hur tro ni att det går ikväll? Vinner vi hela tjottaballongen eller? Obestämd

Jag tror vi hamnar i mitten nånstans.. Och Norges bidrag som jag faktiskt tyckte om i början sjunker som en sten för varje gång jag hör den.. Förvånad

Caspia
0

Jag fattar inte vad alla gillar med Norges bidrag. Obestämd

Jag tror på låten Balkan girls med Elena Gheorghe från Rumänien, inte för att jag tycker att den är bäst utan helt enkelt eftersom det finns många flickor på Balkan som, just som hon sjunger, dansar hela natten lång.

Envishet och drömmar

[Norum]
0

Nä, Norges bidrag sjunker mendans andra stiger när man hör dom fler gånger… Jag gillar faktiskt… är det Bosnien tro? En kille som ser lite ut som en typ men har en väldans bra röst.

Kramis65
0

Findlands var käck//Ulrika

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

[Norum]
0

Inget verkar kunna stoppa Norge… Dom leder ju stort nu.

LiindaH
0

NORGE !

Han var bäst av alla bara för att han var söt.
Det är min blivande man, men han vet bara inte om det.

// Liinda

Caspia
0

Haha, vad fel jag hade…

Envishet och drömmar

Kramis65
0

Åh jag med den kom ju sistSkrattande

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

elize-l
0

Armenien eller Ukraina gillade jag =)

Tussebus
0

Även om jag inte var så förstjust i bidragen så blev jag väldigt glad över att Norge vann!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

LiindaH
0

Ja visst är min omedvetna man duktig ;P

// Liinda

Tussebus
0

Fast den vinner ju i längden kom jag på nu, även om jag inte gillar hans röst. Gillar bäst när han spelar fiol Oskyldig

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

LiindaH
0

Ja tänk dig att kunna spela så bra

// Liinda

Tussebus
0

I wish! Spelade fiol när jag var yngre men jag skulle nog aldrig kunna spela så bra. Tyvärr.