Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikett: presentation-av-medlem
Läst 1896 ggr
[Norum]
0

Till nya medlemmar

Det skulle vara kul om ni kunde skriva en liten presentation, så att vi andra får lära känna er lite. :-)

Vem är du, bakom just ditt nick? Det är många nya nu så jag blir ju lite nyfiken. *S* 
(Ni som känner mig vet att jag är född nyfiken..)

Åsa

Prag
0

Vill du att man skriver just här i tråden eller är du fullt nöjd om man skriver det på sin offentliga presentation?

Jag tror jag är typ sjunde eller åttonde nyaste medlem på siten, vilket enligt mina egna bedömningar gör mig till super-rookie! Skrattande

[Norum]
0

Vill ha det här.. *s* Kul om man kan samla gänget lite.. :-)

Prag
0

Så pass, alltså? Samla styrkorna? En god idé. Jag får återkomma i frågan vid senare tillfälle. Aningens för seg just nu tyvärr.

elize-l
0

Finns visst inga nya som vill presentera sig =(

[Norum]
0

Jag har märkt det och det är synd. Men det kanske kommer igång.. Alla kan ju inte vara blyga av sig! :-)

Desideria
0

Jo här har ni en…

Jag är som sagt GM/FV till tre personer för tillfället. Alla tre är HM med psykiska besvär samt visst missbruk. Alla uppdragen är så olika och jag har lärt mig så mycket på detta, trots att jag fick mitt första uppdrag för bara 7 månader sedan. Alla uppdrag rymmer ju sin historia och man får lära känna en ny människa och dess nätverk, med allt vad det kan innebära. Har ett ytterligare uppdrag på gång med start första januari. Jag hoppas även få några mer nya uppdrag under 2009. Tycker det är superintressent allt detta som har med GM/FV att göra. Gillar också att "hålla på med papper", den ekonomiska biten, i detta med GM/FV.

För övrigt att jag utbildad socionom och har gått "godamanskursen"! Är en person som gillar att ha fullt upp och många järn i elden om man så säger. Då trivs jag bäst.

Detta lite om mig i alla fall.

Fråga gärna om ni vill veta något annat!  //Desideria

[Norum]
0

*6 Tack, Desideria! Visst är det kul och intressant.. Man får en helt annan inblick i det svenska systemet. Inte alltid till det bättre tyvärr. :-(  Jag har lärt mig massor av mina Hm!
Det är ju nästan det bästa i kråksången, man lär av varandra. :-)

Desideria
0

Ja håller med dig Skruttis!!

annicabjo
0

Tjoho

Här är jag , en heltidsarbetande mamma till tre snart vuxna ungar, jag jobbar inom spec psyk på ett privat vårdhem och har genom mitt yrke fått upp ögonen för godmanskap mkt pga att jag sett och hört allt för mycket "skit" så då beslutade jag mig för att hjälpa andra som inte kan föra sin egen talan.

Jag har både psykpatienter, och gamlingar samt utveckligsstörda och jag tycker om att pyssla med det, man får så mycket tillbaka av alla.

Det var inte så mycket presentation men det kommer nog mera framöver för jag gillar att "tjata" med folk

Annica

Annica

[Norum]
0

*9 Tjata på du! Det tycker vi om.. :-)

Då har du ju verkligen variation på dina Hm. Det är det som jag tyker är så kul, inte en dag är den andra lik. Alltid är det nått nytt..

Kramis65
0

Såg inte denna tråd förrän idag sorry. Men jag är förvaltare sen i April-09 till Huvudman med MS. Och kan ingenting om det men jag lär mig tur att intenet finnsSkäms Hoppar även in som personlig assistent åt en brukare. Har två katter och en hund

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

elize-l
0

Välkommen hit =)