Tävling: Artikel
Hej alla medlemmarna här inne.
Tänkte vi kör igång en till tävling här inne.
**Tävling: Bästa skriva Artikeln.
Tävlingsregler:**
- Artikeln skall handla om något tillhörande sajten, sedan kan ni få trolla lite hur ni vill.
Kan vara en påhittad lite sago berättelse eller vad som helst. Bara den håller sig till ämnet. - Man måste vara medlem på sajten för att få delta.
- Alla bidrag som kommer in har vi rätt att publicera även om dom inte vinner.
(självklart kommer det då stå vem som skrivit artikeln)
Ni skickar bidragen till mig ( min mail ).
( står längre ner ) .
Sedan kommer jag att lägga ut en omröstning på erat rubrik namn (3 st) om vilken artikel som verkar mest intressant för övriga att läsa.
Så glöm inte att rubriken är eran chans till vinst.
**Sista tävlingsdagen är den : 30 April.
**
Vinst: Ett litet fotoalbum du kan samla bilder i tillsammans med din brukare eller vad du nu vill ha det till.
LiindaH´s mail: Hawerstrand_Liinda@hotmail.com
// Liinda
Kul, LInda! Hoppas att det riktigt rasslar in en massa artiklar.. 

Ja det kan man alltid hoppas, ska bli roligt att läsa om inte annat.
// Liinda
Jag vill bara tillägga att en artikel inte behöver vara 1 km lång och sprängfylld med korrekt svenska och grammatik. :-)
Skriv som ett brev bara… Det räcker långt! :-)
Är lite orolig att det kan kännas som ett berg detta med artiklar när/om man inte är van. Men skriv som ett brev bara så blir det kanonbra! :-)
Hur går det, Linda? Har du fått något napp?

Ingenting än så länge.
Lite tråkigt faktiskt
// Liinda
Blir det inga bidrag så är det ju bara till att lägga ner den. :-(
Oj det här har jag missat helt, så kul det låter. Sambon är borta ikväll så jag ska ta och passa på att skriva lite. :)

Jag ska kolla. Det är en som skickat ett bidrag men skrev inte till vilken sajt eller användarnamn :/ .
Ska läsa den igen och se vart den ska in.
#7 : Spännande =)
// Liinda

Jag hade gärna vart med men skriver C-uppsats och det känns som att det blir nog med tid framför datorn ändå.
Envishet och drömmar

Fick inte in ett enda bidrag…
Ny tävling kommer.. NÄr jag kommer p ånågot roligt
// Liinda
Vad synd! Jag hade sett fram emot artiklarna…:-(

Artiklar låter så avancerat =(. Om någon skriver ett inlägg som lika gärna kunde vara en artikel så gör om det =)
Det heter artikel.. Vet inte varför…Men egentligen är det ju ett längre inlägg.

Jo och just namnet artikel är nog för många skämmande =(
Det är ju inte min idé att kalla det artikel.. Det heter så.. Kan hålla med om att namnet inte är det optimala men jag kan inte göra nåt åt det.
Det man kan göra kanske är att säga att man vill ha ett långt inlägg.. men det låter ju inte heller bra.

Nej sant, 17 vet hur man ska göra =)
Du får komma på nåt bra och fixa en tävling.. 

Just nu har jag fullt upp med annat =(