Tjörn? Hjälp mig..
Är det någon som vet vilken dagstidning som finns i Tjörn? Väldigt viktigt!

Tjörn är väl en ö utanför Göteborg så det borde vara Göteborgsposten men jag är absolut inte säker. Hawknestgrove har väl dataledigigt idag lördag men hon brukar titta in igen söndag em. Hon bor åtminstone på "rätt" sida av Sverige i förhållande till din fråga.
Men vem vet, det kanske finns någon i Tjörntrakten som tittar in här och kan svara på din fråga.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Göteborgsposten hittar vi inget i… Det är en gammal moster som har gått bort och vi skulle vilja veta mer om när begravning är och så. Har inte haft kontakt med henne på många år så vi känner oss lite ställda..

#2 Det finns en sån sida på nätet med dödsrunor och datum för begravning och ev. plusgironummer för fond etc. Men var? Minnet är inte det bästa och jag vet ingen att fråga heller.

Kollade på Fonus men det förutsätter att begravningsfirman är fonus och det fanns ingen dam (eller kvinna) som finns med i en dödsannons från Västra götaland.
*3 Är det en egen sida menar du? Ska kolla om jag hittar nåt.. :-)

Prova både Bohusläningen och Stenungsundsposten. Den senare är lite mer hobby-aktig men de har dödsannonser. Bohusläningen är en vanlig morgontidning.
Envishet och drömmar

…och så heter det på Tjörn. 
Envishet och drömmar
Skruttis, kolla här om du hittar något. dagstidning på Tjörn
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Nu har det ordnat sig. :-) Tack för alla tips..