Nu är det snart dags..
för min operation. Jag har hur mycket som helst som måste ordnas i dag och i morgon så jag tar ledigt nu från och med i dag.
Vet inte hur länge jag blir borta men räkna med en vecka i alla fall. :-)
Skulle det vara nåt problem så kontakta medarbetarna så kan dom hjälpa till eller vidarbefodra det till mig. :)

Lycka till med operationen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hoppas allt går bra!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Tack så mycket! Det ska bli så skönt.. Det är carpaltunneln dom ska fixa så med lite tur så kan jag använda handen ordentligt sen. Jag längtar faktiskt.. 

det är fullt möjligt att skriva med bara vänster. det gjorde jag nu så försök inte smita för länge hehe
Tsutt.. Nu ska jag ta några dagar på mig och vara riktigt ynklig! Ska bli så skönt.. haha
#3 Undra om det är samma sak min syster gjort i båda händerna. Vad är det som gör att man opererar detta?
I mitt fall är det Fibromyalgin som spökar, som är en form av reumatism.
Om du sätter tummen mot lillfingret så får du ett veck som går från mitten av handen till handleden. Det är där dom skär samt ca 5-6cm nedanför handleden.
I slutet av det vecket sitter det en massa nerver som går till handen och dom har kommit i kläm i handleden.
Det gör att jag knappt har någon känsel i handen och att den somnar i parti och minut. Motoriken finns knappt längre och det är allmänt knöligt.
Sen finns det ett knippe nerver i handleden under lillfingret. de har också gått i strejk tydligen. Så det kommer att bli en operation till sen, det är nerver som tydligen även går ner till fötterna och förklarar varför jag har ont i dom! Så en klämskada i handleden gör att mina fötter värker.. Mycker märkligt!
Men så fungerar det visst..
#7 Ja, men då är det samma som hon gjort. Först vänster och nu för någon vecka sedan gjorde hon höger.
Inte så kul att behöva vara "utan" hand ett par veckor efter operationen, men skönt att få det gjort kan jag tänka mig. Hoppas att det går bra och att det blir bättre i handen efteråt!
Det kommer säkert att gå bra.:-) Jag gjorde vänstern för nåt år sen så jag vet ju på förhand vad som väntar. Tur jag har en sambo som vet vad en dammsugare och disk är.. haha
#9 Ja, om man var helt ensam skulle det nog inte vara lätt att klara sig utan högerhanden 
Jag har en tavla på kylskåpet där jag skriver upp vad som ska handlas på vänster sida, höger sida är uppdelad på vecans dagar och där skriver jag upp om jag ska på möten eller till nån av de mina. Lättare både för mig och gubben att hålla reda på vad som händer under veckan då.
Vet du vad han har skrivit upp på lördag??
Ynklig… * vad menar han med det??*

#11 Haha, har det något att göra med hur du var när du opererad förra handen? Nu kommer du bli ännu mer "ynklig" 
Du ska väl inte hålla med honom heller! 
Jag är aldrig ynklig… på sin höjd kanske jag har lite ynkepynkeont.. 
#13 Haha, syrran låg i sängen en hel dag efter första operationen och skyllde på att det skulle ta lika lång tid för henne att klä på sig som det skulle ta för sambon att hinna komma hem från jobbet och hjälpa henne 
Nejdå, tror inte alls du är ynklig. Fast när man är sjuk eller har ont FÅR man faktiskt vara lite ynklig och bli ompysslad 
*14 Tycker om dig, vet du det?

Nu packar jag ihop och säger god natt. 
Återkommer när pekfingervalsen känns hyfsad och svullnaden har lagt sig.
Kl 8 i morgon ligger jag på operationsbordet så skänk mig en tanke då är ni snälla.
Sköt om er så syns vi till veckan hoppas jag.
Kram till er alla! 

#16 jag ska tänka på dig om jag är vaken, annars får jag drömma om dig.
_**/Mvh Anne
Vem tror på att Skruttis kan låta bli datorn trots nyopererad höger?
(inte jag)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Måste nog ställa mig på #18´s sida 
_**/Mvh Anne

Håller absolut med #18 hahaha

Nu bör vår Skruttis vara opererad! Tänkt på dig hela morgonen.
Skruttis du får väl be din sambo vara sekreterare, han kan ju skriva.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Sekreteraren skriver: Nu är jag hemma
allt har gått bra, men är trött.
Tack för allt stöd. Jag skriver mer sedan, för nu ska jag sova en stund. Och sen kommer jag att vara jätte-ynklig ett tag.
ps. Min underbare sambo har skjutsat mig fram och åter och fixat hämt-middag, gott! Han är ju för snäll!

Tack Skruttis + sekreteraren som uppdaterat oss om hur det gått.
Vila handen nu och dig själv och bara ta det lugnt nu i helgen och se till att "room-servicen" fungerar.
Ta det lugnt nu Skruttis och tillåt dig vara lite "ynklig". Låt sekreteraren göra det mesta och ta hand om dig och datan. Hellre en "frisk" skruttis än en som kämpar och får bakslag.
Sänder massa kramar till er båda och Tatjsa är med på ett hörn med massa pussar.
"Host, host" hon fäller.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Sekreteraren har fått sparken allaredan.
Se inlägg 18….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Ok, du känner din skruttis väl ser jag.
Äsch då..

Skruttis Sparka inte sekreteraren. Då åker du kanske på att göra andra saker hemma. Nej, vila händerna och basa lite itstället.
Annars får vi kanske binda fast dig i stolen.
Fast jag förstår dig. Det går fortare att skriva när man tänker än att tänka och sen diktera.
Väl mött, Tatsja
*29 Jag skriver inte så mycket.. Jag är här inne och spökar lite men annars håller jag mig faktiskt lugn. :-)
Men det är bara så tråkigt! Ska inte ta stygnen förrän den 17:onde och det känns som en evighet till dess. Tur jag har sambon, han hjälper mig så tillvaron blir rätt dräglig ändå. Men allt kan han ju inte göra..
Skruttis. prova ta pennan i munnen och skriv så.
Då får du ju träning också. Vem vet, du kanske blir jättesnabb på att skriva så.
Väl mött, Tatsja