Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettot-off-topic
Läst 1048 ggr
[Norum]
0

Vart är alla?

Snurrar runt på diverse sajter och det mer eller mindre dött överallt.. Vad händer? Vart är alla?

Börjar tro att alla människor är på rymmen.. Förvånad

Gullan402
0

Inte jag, jag har inte rymt!

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[Norum]
0

Vad bra! Då är vi 2 inloggade.. haha

Men visst är det lite tomt på sajterna?

Gullan402
0

mmm, de tittar väl på finalen i Let´s dance

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

[Norum]
0

Tycker det har varit tom länge… Det är inte alls samma fart som det har varit..

bertha08
0

hej

Jag e härCool

[Norum]
0

Hej på dig du! :-)  Vad gör du ikväll?

bertha08
0

Kollar runt och kommenterar. Önskar att barnen kunde komma hem så att jag kan ta o lägga mig.Obestämd

Själv då?

[Norum]
0

Har varit hos en av mina Hm ikväll, tog med mig lite nybakade bullar. :-) Slötittar på tv med datorn framför mig..
Rätt skön kväll faktiskt. :-)

AnneN
0

Hejsan hoppsan, jag har vart inloggad hela dagen men har haft fullt upp med att skriva 2 nya artiklar till min egen sajt och samtidigt svara på inlägg där.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[SvenA]
0

Nog är det lungt alltid det var länge sedan det var så här lungt

[Norum]
0

Det är ju inget som händer någonstans.. Undrar vad det beror på?

AnneN
0

På djursajterna är det full fart som vanligt iallafall.

_**/Mvh Anne

Mezzzanina
0

Det är sajter här som inte lever alls.Ett exempel är

Bloggande iFokus.Tycker att de borde stänga den sajten efterrsom ingen verkar ta något ansvar där.Den rör inte alls på sig.

AnneN
0

#13 den sajten är inte lanserad och sajtvärden la av innan lansering men sajten ligger kvar så att de som har adressen till den kan se den men den ligger inte ute i det öppna nätverket. Så om någon skulle komma och vilja ta över värdskapet för den sajten så går det utmärkt.

_**/Mvh Anne

ANNIA
0

AnneN den har varit en aktiv sajt men blev utlyft förut.

AnneN
0

#15 aha jag trodde inte den hade hunnit lanseras innan sajtvärden sa ifrån sig sitt uppdrag.

_**/Mvh Anne

ANNIA
0

Jo då den var aktiv ett tag men kommer inte ihåg när den lyftes. Däremot finns det en annan sajt som inte sett dagens ljus som du kanske tänker på. Inom snarliknande område.

AnneN
0

#17 mycket möjligt, senaste tiden har det sprutat ut nya sajter på iFokus så det är svårt att hålla reda på alla

_**/Mvh Anne

ANNIA
0

Ja och det kanske är därför som det är lite mindre aktivitet på några "gamla" sajter just för tillfället för många är och kollar in dom nya.

Tatsja
0

Kan ju varit lite tyst igår kväll då många stängde av all el en timme. Annars var det nog teven som lockade. Fotboll, Sverige - Portugal. Den slutade med 
0 - 0

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[SvenA]
0

Alla ser inte på TV

Radion är bättre

Anders45
0

Trevligt att höra någon säga att radion är bättre.Det finns en hel program så är intressanta att lyssna på,även om man inte hör allt så går där under dagen,men rätt såm det är så hajar man till.

Jag har p1 på väldigt mycket.

Sen är det ju så att det har tillkommit nya sajter och det gör nog sitt till att dom gamla inte är så aktiva.

Man kan ju inte engagera sig i allt, ibland blir man trött på att kommentera inlägg, man ska ju helst ha något vettigt att komma med och det har man ju inte alltid.

Men man kollar av det lite då och då, sen kan man ju få senaste inläggen till e-posten och då ser  man om det något intressant som man kan svara på

[Norum]
0

Jag lyssnar också mycket på radion. Oftast blir det P4 Jönköping.. Lagom mix av allvar och lättlyssnat.. :-)