OT:Trött på FK
F*n vad trött jag blir på försäkringskassan.
Aldrig vart med om något så stort slarv i hela mitt liv.
Iallafall inte från ett sådant här ställe iallafall.
I december ( har jag för mig ) så skickade jag in kopior på mina sjukintyg samt det andra papperet som skulle in.
Men nej dom fick aldrig det heller, dom såg bara i sin fina dator att dom skickat ut papper.
Jaha ja tänkte jag och började bli sur på posten…
Livet går vidare… Misstag kan göras…
Sen förra månaden så åkte jag in till FK i Uppsala och lämnade in ALLT igen. För att jag skulle veta att jag lämnat in dom.
Men tji fick jag, tydligen har jag bara lämnat in mina sjuktintyg och inget annat.
Så nu måste jag vänta IGEN på papper som jag får skicka in. Blir så trött på detta så det finns inte..
Skulle aldrig kunna tro att försäkringskassan kunde vara så slarvig.
// Liinda
Jodå, dom kan! Det är nästan så dom är lite kända för det.. :-)
Men det är ett attans sätt.. :-(

Eeeh ja , med syfte på att jag fortfarande står utan pengar. 
// Liinda

Utan inkomst har du rätt till stöd hos soc. Beställ tid tycker jag =)

Jag går redan på dom…. Tyvärr…
Men eftersom att jag ansökte om detta…
Så ville dom se att jag gjorde det…..
Men eftersom dom supit bort mina papper så tror inte soc att jag ansökt om detta..
// Liinda

Aj då, då har du problem =(

Men undrar. ska inte allt som ska till f kassan skickas till en inläsningscentral ??? I så fall finns det ju i datorn

Dom har tydligen bara fått in mitt sjukintyg ….
Inte det andra papperet man ska skicka..
Vilket är vääääligt skumt..
// Liinda

Ja låter märkigt om det dessutom t om är skickat i samma kuvert =(

Asså, sista gången var jag in till dom och lämnade, för att vara säker på att papperna kom in..
Men tji fick jag på den..
// Liinda

verkligen märkligt att samma papper försvinner varje gång…dom vill nog inte ha med dig att göra =)…PS skoja

haha näääh jag sa det själv jag också ;P
// Liinda

Man måste fan ta kopior på allt man skickar till FK dom är makalösa till att slarva bort papper verkar det som. Jag vågar aldrig skicka något viktigt papper någonstans utn att kopiera det först =)

Mmm…. Har lärt mig det nu… Vill jag lova..
Hoppas bara för bövelen att dom inte tappar bort mina papper om att jag skött mitt jobb sökande då jag ska få pengar från dom också nu när jag börjat nå jobb grejs på arbetsförmedlingen..
Då kommer dom ha en mycket arg Liinda på besök
// Liinda

Oj då vill nog inte jag vara där =)

Är du riktigt säker?
kan nog bli väldigt intressant…
Jag formulerar mig jätte bra dom 2 första meningarna sedan brukar det mest låta:
gnyy gaaah men grrr
// Liinda