Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettot-off-topic
Läst 1576 ggr
[Norum]
0

OT. Vårtecken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blommar i rabatten! Skrattande

ANNIA
0

Är det där hemma vid dig skruttis. Skulle önska att det såg likadant ut här. Men, men här (södra dalarna) är det 3-4 dm snö fortfarande. Kom ju runt 2 dm bara häromdan.

Men igår och idag har jag haft 5,5 grad varmt, sol och så droppar det från taket.  Så jag får vara glad åt att det börjat så smått.

[Norum]
0

Det här är precis vid trappan in.. Krokus har också kommit men själva knoppen syns inte på dom. Men snödropparna kommer tydligen med raketfart! :-)

Vi har snö så det räcker, flera cm. Men vid stentrappan tinar det fortare så då kommer blommorna där först. :-)

ANNIA
0

Så du har liiiite snö då i alla fall, fast det inte syns nånting på din bild.

Önskar att jag hade nåt ställe som var så bart att det börjat spira. Men får nog vänta ett tag till.

[Norum]
0

Jodå, det finns snö. Även om det bara är nån cm just nu så är det för mycket.. :-) Vill ha vår!

ANNIA
0

Vill jag också ha. Men å andra sidan här är det sportlov den här veckan så snön kan ju få ligga kvar veckan ut. Ja och så över vasaloppet.

Sen får den gärna försvinna med raketfart.

[Norum]
0

Vasaloppet får ju inte töa bort! Vad skulle jag annars göra på söndag? Förvånad

ANNIA
0

Du ser, fanns nåt positivt med att ha snö kvar.Flört

[Norum]
0

Japp! Allt för en dag framför tv:n.. Oskyldig Skäms

ANNIA
0

Visst är människan bra lustig. Vad man kan stå ut med bara för en enda dags nöje.Obestämd

[Norum]
0

man är ju plågsamt dum ibland.. haha

På söndag vill jag ha en nybryggd kanna kaffe, sol, avstängd telefon, snö, en gosig filt över benen och titta på tv..
Allt detta för skidåkning! Oskyldig

ANNIA
0

Hoppas du får allt det där på söndag.

Så att all "tråkig" snö väger upp nöjet.Glad

[Norum]
0

Ingen fara för nåt annat.. SÅ hemsk är inte snön. :-)

Älskar att titta på Vasaloppet! Hela denna "cirkus", hur det är upplagt, alla mäniskor och alla förväntningar..

ANNIA
0

Jag har aldrig varit intresserad av vasaloppet på det viset. Brukar se målgången när det är på nyheterna. Men så har jag aldrig varit en morgonmänniska eller för den delen inte heller intresserad av sport.

[Norum]
0

Vasaloppet missar jag aldrig! Kliver inte ur pjymasen förrän dom är i mål.. haha

ANNIA
0

På det sättet är vi faktiskt lika, bara det att jag inte ens vaknat.Skrattande

[Norum]
0

haha Du i sängen och jag i soffan.. Vilket gäng!  Skrattande

LiindaH
0

hih hemma vid oss är det mer vitt än jag någonsin sett =)

// Liinda

elize-l
0

Jag har en årlig tradition vad gäller wasaloppet. Jag åker det varje år liggandes på soffan =) Min familj har väldigt kul åt detta =)

[Norum]
0

*18 Wasa är väl hårdbröd eller? Flört Skrattande

elize-l
0

Hahaha är visst det =) vasaloppet ska det ju vara =)

[Norum]
0

Tänkte väl det.. haha

Tatsja
0

Vasan får man inte glömma. Den och all annan sport på teven ser jag jämt.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?