Lämnade 90-åring vid vägen
Jag vet inte.. Ska man skrattta eller gråta när man hör nåt sånt här ? HUR i hela friden tänker folk?!
Att lämna tanten vid vägkanten för att det var lite is på vägen och sen låta henne gå i 1 km? Det är ju omänskligt.
Den chauffören borde då absolut tänka på ett karriärbyte.. 

Minst sagt =(
Stackars, stackars tant.. Fy, vad hon skulle ha frusit om fötterna! Hon gick ju i dikeskanten…

Ett under att han inte ramla och slog sig illa. Ska inte en taxi klara av att köra på lite is, det gör iaf jag men får ju ta det lite lugnt =)

Den chaffören borde bli av med jobbet! 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
*4 Ska bli spännande att se om man får höra nåt mer om det här.. Han kan ju bara inte få fortsätta jobba, tycker man.
Har jag varit den tanten så skulle jag vara väldigt nervös nästa gång jag hade beställt färdtjänst.

Som gammal Uddevallabo var det samtidigt något roande i att se Västtrafiks ansvarigas frågas ut på Nyheterna igår kväll. Hon hade lika lama ursäkter som alltid.
Tur att det var krut i tanten!
Envishet och drömmar
Det reportaget skulle jag ha velat sett!
Undrar just om nån av oss kommer att bli en krutgumma eller om vi bara fiser ihop? 

# 7. Haha!
Envishet och drömmar
*8 
Lånar artikel till rörelsehindrade. Hoppas du ursäktar mig.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
*10 Gör så du… Tala bara om vart den kommer i från så.. 
Visst, från dig.
Väl mött, Tatsja
Har länkat hit, så det är ingen fara. De ser var den är ifrån. Väldigt viktigt att upplysa om att sådant här händer.
Väl mött, Tatsja
Fy bubblan…
Det är fruktansvärt, jag blev alldeles perplex när jag läste detta på nyheterna.
Kommer ihåg TV reklamen där man kör ut en person i rullstol på gatan utanför sjukhuset och klämkäckt säger lycka till och bara lämnar honom åt sitt öde..
Bevare mig.. den ansvarige borde läxas upp..
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Trodde man skulle få höra lite mer om detta sen men det har varit tyst. Märkligt nog..
Men det är klart, gumman lever och är hemma. Inget nyhetsvärde i det inte.. 
Nej, det är väl inte det och sådant gör mig så ledsen.
Naturligtsvis är jag glad över att hon är oskadd, men besviken över att det inte finns något fortsatt intresse av händelsen.
Det lär ju knappast vara sista gången något liknande sker, är jag rädd för..
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Man kan hoppas någon anmäler föraren och bolaget.
Väl mött, Tatsja
Bolaget skulle ju kolla upp detta. De sa själva att det inte var acceptabelt.. Men det blev tyst sen, fast det kanske tar tid? Jag vet inte..
Blir väl som allt annat, när det rör äldre. Sopas under mattan.
Väl mött, Tatsja
Åja, det är inte bara för de äldre det blir så.. Allt har ett nyhetsvärde på ca 1 dag, har någon dött eller så, går kanske tidsfristen ut på 2 dar. Ingen orkar bry sig längre än så verkar det som.:-(
Troligen för att det inte var en kändis. Då hade de skrivit om det i flera dagar och sen hade det blivit anmält fortare än kvickt.
Väl mött, Tatsja
stackars lila tanten
*23 Håller med dig.. Tänk om man hade kunnat höra hennes tankar när hon gick där i diket.. Kanske lika bra att man inte vet? 
Jag vet ju vad jag skulle ha tänkt och känt..