Tävling : Avatar
Nu kör vi …. Denna tävling går åt till snyggaste / finaste Avataren…
Inga krux eller liknande endast en snygg / fin Avatar.
Kan vara roligt om ni lägger in en liten text på vad avataren är för något :)
Visa har ju inte iFokus + så då är ju avatarerna små.
Så lägg gärna in en bild i tråden om ni har möjlighet så juryn ser lite bättre.
Men det är ingen av oss Medarbetare eller sajtvärden som kommer rösta denna gång.
Jag har personligen bett X antal andra utomstående iFokus medlemmar om hjälp.
Självklart kommer jag att presentera dessa när tävligen är slut.
Men varken Skruttis eller AnneN vet vilka som sitter i denna jury :).
Tävligen kommer hålla på till den 31 / 1 - 09 . Därefter kommer jag bara invänta juryns tycke.
Självklart har vi ett pris denna gång med, denna gång är det ett hemligt pris som kommer skickas hem i brevlådan.
Om ni vågar ge adressen till oss. Åh självklart hedern är ju ett pris.
Vet ni inte hur man lägger in en Avatar så tveka inte att fråga så ställer vi upp och hjälper till med beskrivning.
Så nu hoppas vi på många fina avatarer.
OBS: I denna tråd ska endast dom tävlande bidragen vara så det underlättar för juryn, med vilka som är med och inte. En egen tråd är skapad för att kunna diskutera era avatarer samt för andra frågor.
// Liinda

Min Avatar är på hundarna Eros och Hulda. Var från början av min ifokustid enbart medlem på hundar.ifokus och är fortfarande mest aktiv där. Därför har det blivit vovvarna på avataren!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Jag har precis bytt från julavataren till denna. Julian på hans 2årsdag.
Byter Avatar ganska ofta. Tycker det är kul att byta. Har så många foton jag vill visa och tre grabbar som jag vill visa upp. =)
Jag började på hittekatter.ifokus och har blivit den siten trogen även om jag hittat mer att fördriva min tid på.
Julian är min minsta grabb och han blev så söt på detta kort när vi ligger i sängen. Första gången det verkligen syns på kort. Han är en liten pussig grabb som är mycket mammig. Han är lillebror till Indy men egentligen Indys farbror. Han är också den som kan få fart på gamle Atos. De travar bredvid varandra som två travhästar. Vi har en lägenhet där man kan gå runt så där springer de. =) Alla tre brottas så det står härliga till. Julian kom till oss då det syntes att det var för långt åldersmässigt mellan Indy och Atos (11 år). Indy och Julian är mer som kullbröder (ett år).
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Ja, då får jag väl bidraga med min lilla råtta "Festis" som står på två ben i min rullstol och spanar efter vart katterna är!
AnneN:Jag tycker din hund ser för härlig ut!Han är nog lite av min personliga favorit Avatar!
Har bytt Avatar och måste bara sätta in min älskade Pento. Han finns inte längre hos oss och saknaden är stor.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Min Avatar =)
på mig och mina hundar, jämthunden Berit (hunden till höger) finns tuvärr inte längre =/ Jack russel terriern heter Bosse. härlig bild, haft denna avataren ganska länge och den kommer få vara kvar fast det inte är så bra bild =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower