Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettgodman
Läst 1369 ggr
[Norum]
0

Friida, hur gick det?

Hur gick det för dig på slutprovet på godmankursen? Hoppas att det gick bra! Jag höll en tumme för dig.. Glad

Tatsja
0

Ja, jag vill också vet. Mina tummar gör ju ont efter allt hållande.Flört

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

LiindaH
0

jaa jag vill också veta.

// Liinda

AnneN
0

Jag sällar mig till den nyfikna flocken Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Friida
0

OOH tackar för stödet!!!  Får inte svar fören i veckan…. Men jag tror att det gick bra… förutom årsredovisningen som slutade med 3000:- för mycket….  Det var en hel del transaktioner¨på den, lägenhetsförsäljning, värdepapper försäljning och köp, skulder, avbetalningar, arvoden, arbetsgivaravgift mm

Så det är som jag befarade, hus och aktier AVSKRÄCKER mig!! Och det är inte alls så att jag har svårt för matte- tvärtom… 

Hoppas bara att man får reda på var felet var…, läraren sa att vi får inte tillbaka provet utan bara resultatet… dåligt tycker jag, jag menar de får väl göra nya frågor till nästa kurs eller?

Jag återkommer med provresultat när det kommer Glad

[Norum]
0

Då får vi väl hålla en tumme lite längre då.. :-)

Årsredovisningen gör jag med ett dataprogram så det brukar aldrig vara nåt bekymmer. Det räknar ju själv..haha

Trist om du inte får veta vad själva felet var! Då är det ju inte enkelt att rätta till det och lära sig av det heller..

Tatsja
0

Får jag släppa en tumme? Svårt att tvätta sig och klä på sig.Flört

Väl mött, Tatsja

LiindaH
0

Inget provresultat än?

Förstår dom inte att ett helt forum väntar Skrikandes

// Liinda

elize-l
0

Hallå, hur gick det nu då =)

Friida
0

Förlåt mig!!!  Skäms  Tackar för stödet och nu kan ni släppa tummarna :) Det gick bra! Har nu fått ett litet diplom tillochmed! Flört

Har fått ett papper att fylla i vad jag vill ha för sorts uppdrag och sitter och funderar på det… Men det var ett bra papper för där kan man fylla i att man inte vill ha ex. husförsäljning och aktieaffärer! Det som jag varit så tveksam till!

Så nu ska jag fundera över helgerna tänkte jag sen skickar jag in pappret så får vi se vad jag får för något… spännande ska det bli!

elize-l
0

Grattis, vad kul att det gick bra =)

AnneN
0

#9 grattis och lycka till med kommande uppdrag =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Prag
0

Ps. Husförsäljningar är ju bland det roligaste, Frida! Cool

Grattis förstås!

[Norum]
0

*9 Vad kul! :-)  Tur också att du slipper aktier och mäklare.. Fast det kommer du nog att ta på díg sen när du är varm i kläderna… Tror du inte? haha

Tatsja
0

Får gratulera och lycka till

Väl mött, Tatsja

LiindaH
0

Grattis Friida.
Underbart att höra, håll oss updaterade.

// Liinda