Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettot-off-topic
Läst 976 ggr
[Norum]
0

Letar material om godmanskap

Jag håller på att uppdatera hemsidan och letar nu efter material till den. Det kan vara pdf-filer, länkar, boktips, kursmaterial eller nåt annat. har du nåt som du tycker skulle vara viktigt att ha på hemsidan?

Det kan gälla godmanskap, uppdragen i stort eller om nåt av alla de yrken vi möter. Det är ju inte säkert att jag kan använda det.. Men kanske något passar?

Om du vill kan du skicka det du har till: godmanskap@gmfinfo.se så ska jag kika på det. :-)

[Norum]
0

Om jag vänder på det då? Finns det nåt som du tror skulle behövas på hemsidan? Nån information som skulle kunna vara matnyttig men som kanske är svår att hitta?

Prag
0

Kanske praxis i olika situationer där lagstiftningen antingen är tveksam eller helt saknas. Är dock lite för slut (besökt 9 HM i 5 städer på 5 dagar…haha!) för att komma med några konkreta exempel just nu.

Ska titta lite mer på sin sida vad det lider. Hittade ett par faktafel när jag gick igenom den snabbt för ett par månader sedan, men minns inte vad nu…Cool

[Norum]
0

Faktafel?! På min hemsida… Är det möjligt??

Prag
0

Nej, nej, jag måste såklart ha sett i syne, min kära Skruttis…Skrattande

Visste dock att du skulle gå igång på just den meningen. Sedär, nu har du att göra med att lusläsa din sida under julhelgen. Tacka mig för att jag fyller dina dagar med värdefull, givande sysselsättning!

[Norum]
0

Och jag som håller på att fullständigt omarbeta den… Gissa om mina ögon blöder?! *suck*

Klart du har fel.. Eller? *vart, vart*

Prag
0

Kan ju vara precis så att minns totalt fel, min vän. Har ju dryga två veckors ledigt nu (hurra!) och kan ju då kika igenom för att kunna konstatera att jag var helt ute och cyklade…haha!

[Norum]
0

*6 Hoppas att du får en god cykeltur! *S*

Prag
0

HAHAHA!!!