Ja, jag hörde henne! :)
Jag ryser än.. Läste om henne nu i tidningen. Ska bli spännande att höra henne med andra typer av sånger.Pop.rock och allt vad dom har i tävlingen..

Härligt att en stor tjej kunde gå vidare =)
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.624269&renderingdepartment=2.19545
Visst är hon skön?? Håller med dig där..

Nå Skruttis hur går det för alla deltagarna :P
Har du fortfarande koll?
// Liinda
Är lite sämre med det faktiskt. Ju mer dom sjunger desto sämre blir dom!
Men det kanske blir bättre lite längre fram?

hehe ja det får vi hoppas, eftersom det ska utses en ny popidol.
// Liinda
Håller du inte med då? Dom VAR mycket bättre på audition..

haha jag kollade bara på 2 uttagningar.
Den enda gång jag kollat från start var när min kusin var med och tävlade.
// Liinda
Jasså?? Vem är det då? Nyfiken!

Loreén Talahoui? Stavas det så?
Hon vart tillsammans med vinnaren Daniel
// Liinda

Och nu var det final om en vecka. Kevin och Alice kvar. Jag tror och hoppas att Kevin kommer stå som segrare =)
Samma här! Tänk på att han inte har bott i Sverige ett år ens… Helt otroligt. :-)

Kevin vinner lätt, absolut!
Jag tror också på Kevin.. Fast jag har ingen sån där fullständig favorit. Tyckte bäst om Anna.. Fast då ska hon sjunga med sin egen stil. :-)

Jag hade också Anna som favorit den här säsongen, men hon hade tyvärr en dalande kurva under tävlingens gång. Tror hon hade för hård prestationsångest.
Annars får jag nog säga att jag är av den åsikten att svenska Idol endast producerat två artister med längre hållbarhet än några få år genom alla säsonger: Amanda Jenssen och Måns Zelmerlöv. Inte för jag gillade den senare sådär från början, men han verkar ju ha en viss "stay-ability" som det heter…
Hade ingen riktig favorit i år. Möjligen Anna. Kevin vinner !
Sen tycker jag att Amanda Jenssen är bäst hittills av alla som varit med i Idol. När hon sjunger sin version av Halleluja får man ståpäls på hela kroppen !
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Instämmer till fullo.