Kan jag hjälpa till?
Jag är medlem på ett antal forum och föreningar, hjälper till så gott jag kan med frågor om godmanskap. Vet du om ifall jag skulle kunna hjälpa till någon annanstans? Det kan vara ett forum, en chatt, en förening eller en grupp.. Kanske en hemsida?
Det finns många som har frågor om godmanskap, både i smått och stort, kan jag göra något så gör jag det gärna. :-)
Tipsa mig om du vet nåt så ska jag se vad jag kan göra.. :-)
Hjälp mig på fotboll. 
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Behöver du hjälp om godmanskap där? Trodde det var mer om ledsagare … haha
Ja, som ledsagare. Då kan jag gå på mer fotboll. Hihi. Vi, precis som du behöver folk som skriver. Fotboll är ju stort och jag kan ju inte skriva om allt. Idéer behövs alltid.
Väl mött, Tatsja
Hade jag kunnat nåt mer än att det ingår en rund boll så.. haha Fullständigt borta när det gäller fotboll!
Går att kommentera ändå. Ingen fråga är för dum. Fråga om bollen bara. 
Väl mött, Tatsja

Allt jag vet om fotboll är att det springer ett gäng fram och tillbaka på en gräsmatta och jagar en rund sak, så blir folk arga och upprörda om det andra laget vinner, så blir det bråk över en lite boll.
Jag förstår inte nöjet
.
Men kanske gör om jag börjar förstå lite om fotboll. hihi.
Sen har vi alla olika saker att tycka om
// Liinda

#6 i vissa fall så kan de springa på en grusplan istället för en gräsmatta =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ge dom en varsin boll så slipper dom bråka =)

#7 - AJ
#8 - Håller med dig
// Liinda
#8 Då blir det ju ingen sport.
Grusplan eller gräsmatta beror ofta på i vilken division de är i.
Men ni ser, ni har ju åsikter om fotboll. Bara att skriva. Ingen kommentar är för dum, ingen fråga heller. Jag skriver ju här och kan inget om detta. Men försöker ändå.
Väl mött, Tatsja