Känner mig lite elak
Jag fick en förfrågan från Öfm i fredags om en ny huvudman. Lovade att jag skulle kolla upp det hela innan jag sa ja eller nej. Det visade sig att det är en brukare på ett gruppboende där jag redan har en Hm, så jag vet vem den nye är. Mycket jobb, dåligt humör och allmänt tjurig.. Känner att jag inte riktigt vill ta på mig ett tungt uppdrag till. Men jag vet ju hur stort behov han har av en godman..! Jag vet att OM jag skulle säga ja, så kommer jag ganska snabbt att bli tömd på energi. Samtidigt vet jag hans behov.. Men innerst inne vet jag att jag måste säga nej tack till detta uppdrag. Så jag känner mig lite elak mot honom.. Men vad annat kan jag göra? Usch, jag tycker inte om när det blir så här.. 

Tar du på dig ett uppdrag som tömmer dig på all energi så har du ju ändå ingen ork kvar att hjälpa folk med, så du hjälper faktiskt både dig själv och de huvudmän du redan har genom att tacka nej till något du inte orkar med!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jo, jag vet men det känns lite taskigt..

#2 det är inte alls taskigt, taskigt hade varit om du hade tagit på dig ett sådant uppdrag som at för mkt enerigi, vilket ger risk för att du springer rakt in i den berömda väggen och därefter kanske inte klarar av något uppdrag alls.
_**/Mvh Anne
Du är för söt du! 
Men du har helt rätt i det du säger.. Ska ringa på måndag och tacka nej.

#4 man får bara vrida på saker och ting tills man ser det man vill se 
_**/Mvh Anne
Så rätt så… men det kan också vara det svåraste.

#6 jag är nog lite för duktig på att vrida och vända på saker ibland, så behöver du hjälp med något sådant så vet du vart jag finns 
_**/Mvh Anne
Första vridhjälp, är det du det? *fniss*

#8 haha kanske det =)
_**/Mvh Anne
Du ska inte ta detta och tömma dig helt.
Kramiz
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Jag har tackat nej till det nya uppdraget.. Känns lite avigt men det var det bästa att göra..
Bra gjort. Bränn inte ljuset i båda ändarna.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?