Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1205 ggr
[Norum]
0

Artikelförfattare sökes

Börjar få slut på idéer för att kunna skriva artiklar. Så nu undrar jag om det finns någon som sitter på en idé och vill skriva lite? Det kan ju vara om vad som helst inom frivilligarbete..Boendestödjare, familjehem, häkten, personliga assistenter eller nåt.. Vi har ju alla olika erfarenheter vi som är medlemmar här och det skulle vara både kul och bra om någon kunde hjälpa till med något.

Har du funderingar kan du ju alltid skriva här eller skicka mig ett pm..

Åsa

[Norum]
0

Ingen som känner sig manad?

Tatsja
0

Vet tyvärr inte så mycket om frivilligarbete. Sorry

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[Norum]
0

Du vet nog en hel del! Har suttit i rullstol, kämpat dig fram.. Du måste ha haft kontakt med diverse handläggare, personal och andra.. Sajten handlar ju inte enbart om frivilligarbetare, den handlar även om männsikor runt omkring.

Tatsja
0

Visst har jag det.  Ska väl försöka under veckan om jag får ordning på nya datan. Sonen har inte satt in office än. Inget ljud heller. Men kanske kan jag ge lite tips ändå.

Väl mött, Tatsja

[Norum]
0

Vore ju kanonbra! Hojta till när du är klar så ska jag se till att den ksn publiceras. :-)

Tatsja
0

Okey. Men det blir min erfarenhet som jag skriver om. Hur jag blivit behandlat, eller bristen som jag känner det.

Väl mött, Tatsja

[Norum]
0

ja, det är klart. :-) Man ska alltid skriva om det man kan..
Lycka till! :-)

Tatsja
0

Kommer något under veckan. Ska logga ut. Febern är över 39 . kramiz

Väl mött, Tatsja

[Norum]
0

Gå och lägg dig, ta en kopp the.. Mys ett tag!

Tatsja
0

Somnade i soffan, framför teven. Barnen tog ut Tatsja. Snällt av dem. Idag är den bara lite över 38 grader. Ska ut med vovven nu.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

AnneN
0

Jag har lagt till Alsace som artikelförfattare då hon efter förfrågan gått med på att skriva en artikel om att vara lekmannaövervakare Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LiindaH
0

Spännande : )

// Liinda

Tatsja
0

Ledsen skruttis att jag inte skrivit något, men jag har nyss kommit hem från en stor operation. Orkar inte sitta vid datan så mycket än. Ska försöka fortsätta att skriva det jag började på innan jag blev inlagd.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

[Norum]
0

Det är OK. Huvudsaken är att du läker ihop som du ska.. :-)

Tatsja
0

Försöker så gott det går. har ont, Grannen är sjuksköterska och hon hjälper mig byta plåster. Hon kollar även att det läker som det ska och inte ser konstigt ut. Jag är lite svullen på höger sida, men eftersom jag hostar och det är där det gör mest ont, så vet jag orsaken. Med tanke på hur blåslagen jag ser ut på utsidan, vill jag inte se insidan.

Väl mött, Tatsja

AnneN
0

*puttar lite*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!