Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1581 ggr
[Norum]
0

Esc-knappen

Tänkte tipsa er att om ni inte vill se rörliga avatarer eller andra rörliga bilder så kan ni trycka på esc-knappen så står dom still.

LiindaH
0

vart rena drömmen när jag fick reda på det förut ;)

// Liinda

[Norum]
0

Det har ju varit (och är) mycket prat om detta med rörliga avatarer, jan vara bra att veta tänkte jag. Att man kan stänga av dom alltså.. :-)

LiindaH
0

ah rena drömmen

// Liinda

ANNIA
0

Funkar inte med esc om man har opera. Där får man istället högerklicka och välja blockera. Men då försvinner den helt.  Och man får troligen blocka var och en vartefter man träffar på dom. Inte provat den funktionen just nåt.

[Norum]
0

*4 Det visste jag inte… Ledsen om nån känner sig lurad men jag hade ingen aning om detta.

LiindaH
0

#4 - Tack för information man lär sig nå nytt varje dag : )

#5 - Skruttis, man kan inte veta allt du.
Man lär sig alltid nå nytt.

// Liinda

[Norum]
0

*6 Ja man gör visst det! Därför är livet aldrig (?) tråkigt. Oskyldig

ANNIA
0

Tycker inte du har nåt att vara ledsen för. Alla webläsare funkar olika man får prova sig fram vad som gäller vad. Ett litet minitips för framtiden tala om vilken webläsare det gäller. För då vet alla på en gång. ESC funkar utmärkt i explorer åtminstone 7:an är väl bästa att tillägga för det är inte säkert att det funkar på äldre versioner.

Är en mindre djungel vad som funkar på vad.

[Norum]
0

Börjar lära mig det.. :-)  Särskilt ledsen kanska jag inte är men det är ju synd om nån känner sig lurad..