Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1102 ggr
[Norum]
0

Fungerande sajt.

Jag behöver tips på vad jag kan göra för att sajten ska överleva, för den står rätt stilla just nu.
Vad vill du läsa om, vad saknar du, vad tycker du om, vill du ha mer eller mindre av något?
Jag försöker så gott jag kan men utan din och alla andra medlemmars hjälp kommer det inte att fungera. Då kommer sajten att läggas ner om några månader och det tycker jag är otroligt synd! Jag vet att det är många som är här inne och läser men det räcker ju tyvärr inte.
Så, vad kan jag göra? Ge mig tips, ideér, råd, ris och ros…
Kanske har du många ideér och vill bli Medarbetare? Hör av dig, all hjälp är välkommen! :-)

Åsa

AnneN
0

Någon sorts tävling brukar ju kunna få fart på folk =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Norum]
0

Tävling? Får fundera på det…. Om vad? Obestämd

AnneN
0

Kanske kan låna tävlingsidén från misshandel.ifokus, man ska då sätta upp reklambladet på olika ställen och ta kort på sig själv med det uppsatta bladet, flest uppsatta blad vinner.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Norum]
0

Går ju att testa kanske…..

[SvenA]
0

Det är inte bara här det är lungt förnävarande det finns många fler som har det lungt just nu

Du kan ju skriva om skillnaden på personlig assisten och ledsagare det verkar nämligen inte som att folk kan skilja på detta

Det kommer jag att skriva om på mina sajter håller på och filar på detta

[Norum]
0

*5 Vilken bra idé! Ska se vad jag kan göra åt det senare i kväll. Gubben jobbar till 21 så jag har ju lite tid på mig. :-)

ANNIA
0

Några förslag som har med andra sajter att göra.

Kolla igenom alla andra sajter och kika vad dom har. Flera av dom har ju även sånt som inte hör till deras området. Och se om nåt utomstående även passar in här.

En annan sak som du ser när du läser andra sajter, om det finns några som så att säga hör hemma här också, men inte vet om den här sajten. För ofta så hamnar man på en sajt och sen glömmer att det finns många andra.

En tredje sak när det gäller andra sajter. Höra med värdarna att lägga en till länk hit in så att folk hittar hit. Där det står lite vad frivilligarbetare egentligen är. Om man bara kikar i listan över sajter så säger den rubriken inte mycket och då kanske man låter bli den. Så var det för mig länge när det gällde proveniens, jag hade ingen aning om vad det var och det lät inte intressant så tog tid innan jag upptäckte den.