Godmanskap iFokus

Godmanskap

Etikett: ot-off-topic
Läst 1520 ggr
[Norum]
0

OT. Tar vi fler medaljer?

Sitter och titar på OS så ögonen blöder snart.. :-) Nu är vi i final på tennisen, vi har roddfinal på lördag mm Men hur går det i friidrotten då? Tar vi Medaljer där? Nja… Carolina Klyft tror jag inte så mycket på, Stefan Holm börjar väl ha gjort sitt… Kanske kan det bli något i häck? Jag vet inte…

AnneN
0

Jag är glad över att min sambo är lika ointresserad av sport som mig, ingen av oss har något som helst intresse av att se sånt. Men jag håller trots mitt ointresse tummarna för att det ska gå bra för Sverige =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Norum]
0

Ointresse?! Jisses, det är ju från 03 till sena kvällen… Får ju knappt något annat gjort… Skäms

AnneN
0

TV:n är endast igång om vi ska se nån bra film eller någon av de serier vi följer =) Är det sport så byter vi kanal eller stänger av tv:n… Om det nu inte är typ hästhoppning för då sitter jag klistrad och tittar på alla vackra hästar =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Norum]
0

Tänk vad du missar! Brottniningen, simning, 100 m och häck… det finns så mycket…. huga, jag hinner inget annat snart! :-)

Anders 50
0

Ja då har vi sett en på förhand tippad guldmedalj i rodd sjunka som en sten, och svensken kom sist. Ahlshammar höll på att tappa simdräkten, kom ej till final. Brottar tjejen blev femma. Holm kommer säkert att missa medalj,(motvind)  Klyftan trampar säkert över eller får sand innanför byxan och Sanna Kallur kommer säkert att slå upp sin skada i semifinalen. Bara elände.
Svenskarna är alltid bäst före OS. Kan man inte ha OS nån vecka tidigare ?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Norum]
0

*5 Skrattande

Anders 50
0

Fattas bara att Wissman får sladd i kurvan också……

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Norum]
0

*7 Du är rolig du.. :-) Men jag håller med dig lite. Alltid är det nåt som dom inte kan påverka. Har aldrig hört någon säga att dom har tänatför lite elelr att deras kondision är för dålig..