VIKTIGT! Nya iFokus lanseras!
Om allt går som planerat så kommer Nya iFokus lanseras natten mellan torsdag och fredag. Det är väldigt mycket som är nytt och förbättrat. Inte minst är de personliga sidorna mycket mycket bättre!
Till en början kommer det säkert kännas väldigt ovant med det nya, men vi värdar har kört den nya versionen hela sommaren och gillar det, så ge det lite tid.
Trots att det är ordentligt testat så kan det så klart dyka upp ett och annat fel. Om ni stöter på något fel, skriv gärna en rad på Support iFokus så fixar gänget bakom iFokus det så fort de bara kan.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Visst är det skönt att det äntligen är på gång?! Mycket är som sagt nytt men det går fort att lära sig nya versionen, 3:an.
Hoppas att ni kommer att trivas i denna kostym.. :-)

Jo super skönt att det äntligen ska lanseras, gillar nya versionen massa
_**/Mvh Anne
Vad har ni för förväntningar på den nya versionen? Vad ser ni fram emot, har ni farhågor? Berätta! :-)

Hihi jag som har testat den har inte några farhågor ang versionen, snarare om hur medlemmar ska reagera… Vissa kan ju ibland ha svårt att anpassa sig till nya saker 
_**/Mvh Anne

Visst kan det vara svårt att ibland anpassa sig till nya saker men ´inget är ju så bra att det inte kan bli bättre´ som det brukar heta, eller hur?! 
*5 Rätt inställning! :-) Men det ÄR mycket nytt och jag hittar inte ens själv överallt än.

Ja, det skall bli spännande att se den nya versionen. Man får väl skynda långsamt, så att säga, med att hitta det nya och lära känna den nya versionen.
Finns inte mycket att känna igen faktiskt…. Det mesta är nytt och det känns lite ovant i början. Men vi värdar har använt den nya hela sommaren så vi har ju fuskstartat lite.. :-)
Tralla la la…. Nu är det bara timmar kvar! Det kan krångla lite i början men det får man väl ta. I slutändan kommer det att bli kanon! Det finns SÅ många nyheter.. Fast för mig tog det ett tag innan jag blev van med utseendet men nu är det inga problem. Kul att se om allt fungerar som det är tänkt. :-)