Vem är du?
Är lite nyfiken på vilka som besöker forumet.
Själv heter jag "Engla". Är 25 år. Jobbar som ledare/redaktör för en tidning som görs av kvinnor och män med olika funktionshinder. Jobbar även med en tjejcirkel för tjejer med olika funktionshinder, där syftet är att stärka tjejernas självkänsla m.m. Jobbar också med personer som har läs och skrivsvårigheter.
Älskar katter, har själv tre egna. Hjälper Katthemmet Kompis med många olika saker. Älskar att resa och drömmer om ett äventyr i Afrika… Nu får ni berätta om er själva! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag är en jämte som har gått på export till småland.:-) Trivs bra men får lite hemlängtan med några års mellanrum, så då tar jag bilen och åker ca 90 mil enkel resa. Är Gm till 5 st och trivs med det, Startade forumet för att jag tror att vi behöver stöf, råd och tips från varandra.
Åsa
Hej!
Jag har två pojkar med bokstavshandikapp, är i kontakt med ledsagare, kontaktfamilj osv, det var trevligt att hitta hit! Det finns säkert enhel del matnyttigt att läsa här 
Mvh Mona
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Välkommen Mona! jag kan slå vad om att du själv har en hel del erfarenhet att dela med dig av du med.. Alla sidor av detta mynt behövs för att det ska fungera.. :-)
Jag har många års erfarenhet av att vara anhörig, och vet hur man får kämpa för sina, och barnens rättigheter för att få minsta lilla hjälp, man blir tämligen trött ibland!
visserligen har man många rättigheter med att få olika sorters hjälp, men sedan är det svårt att hitta folk, och allt mal på sååå sakta, man ringer och härjar, folk skyller på massor med saker.