Melodifestivalen
Även om det inte är min favorit så får jag väl önska Perelli lycka till ikväll..
Tror nog att hon tar sig till final men jag tvivlar på att hon vinner hela racet. Eller är jag orättvis nu? Äh, jag håller en tumme ikväll och en på lötdag! 

Kan ju hoppas att det kommer spelas något som är bra ikväll =)
Jag sjunga en trudelutt för dig…. 
Själv kollar jag på Medium i stället, så "hemsk" är jag.. 
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Det spelar jag in… 

Yla gärna lite skruttis hahaha
hehe
Då är vi i final! Hur tror ni att det kommer att gå på lördag? Vinner vi… Topp 5… Eller vad?
Åsa

När är finalen?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
i morgon lördag… Spännande! :-) Ska ladda upp med lite tilltugg och kall öl… krypa upp i soffan och bara må gott.
Heja Sverige!! :-)
Håll alla tummar ikväll! Jag tror inte att vi/hon vinner men högt upp tror jag att vi kommer.. Top 5 i varje fall.. Vad tror du? :-)

Tror på en topp 3 =)
Optimist! :-) Vem vinner då? Prickar du rätt följer jag med på gymet… 

Faktiskt inte en aning, har liksom inte hört allt, somnar ju ifrån stup i kvart hehe
Säg som det är istället, du vill inte gå på gymet med mig! 
Eller börjar du bli gammal och orkeslös?

Hahaha jag går gärna på gym men det är du som är snål hahaha
Ryssland vann! Vad tycks om det? Jag begriper det inte men… Att vi kom på plats 18 förstår jag lättare faktiskt, gillar varken sångerskan eller sången. Men nu blir det Moskva nästa gång och det kan ju bli spännande.

Jag tyckte bästa låten var danmarks, men det fanns iaf flera som var sämre än rysslands enligt mitt tycke. Jag är inte ett dugg förvånad över att det gick så dåligt för sveriges bidrag då den låten redan är uttjatad
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Visst börjar man bli less på den? Nu ska det väl tjatas om deta "fiasko" i all evig tid… Låten höll inte, enkelt som en plätt. :-)