OT- För medlemmarna?
Jag funderar på att låsa OT-gruppen så att den enbart syns för oss medlemmar. Kan vara bra att ha ett andningshål som inte är "offentligt". På detta vis behöver man inte vara orolig för att utomstående läser dom trådarna. OT brukar ju ha en tendens att bli lite privata, om man säger så.. :-)
Vad tycker ni? Bra eller dåligt?

Jag har ingen direkt åsikt om det, men blir det en sådan låst tråd så är jag gärna med där om jag får
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja, det är klart att det ska vara för medlemmarna! Är man med här så har man tillgång till den… Nåt annat kommer inte på fråga! :-) Tänkte bara att eftersom det är ett öppet forum så kanske det skulle kännas bätre om det vara bara vi medlemmar som kan läsa där.. :-)

#2 om man låser en forumgrupp så måste man lägga till de medlemmar som ska få tillgång till den för då syns den inte för alla som är medlemmar på sajten utan bara för de som man lagt till så att de ska kunna se den slutna gruppen… förstår du hur jag menar?
_**/Mvh Anne
Ja… Visst vet jag det. Min tanke med en låst grupp är att det kanske känns bättre om inte alla utanför detta forum kan läsa vad man skriver i OT-frågor. Jag vet inte, det var bara en tanke… Självklart lägger jag in alla medlemmar så att alla här inne kan läsa och skriva i den.

Ok =)
_**/Mvh Anne

Jo men jag tycker det låter bra :)
Ska se vilka mer svar jag får… Det ska ju passa alla. I en perfekt värld i alla fall! :-)
Annars kan man kanske göra en grupp som heter Privat rätt och slätt, så finns OT tråden tillgänglig för alla när det gäller sånt som är helt Off Topic..
Tycker det är en god idé med en låst grupp på forumet! (oavsett viket namn det blir) 
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Där kan du ha en poäng… :-)
Vad säger ni andra?

Det låter bra : )….
Kan kanske vara en bra idé. Kan ju möjligtvis ge ett "oseriöst" intryck om man skulle gå in och kika här och se massor av OT-trådar.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar