Anne_N
Hej, Anne heter jag och tänkte försöka presentera mig lite =)
Jag har just nu inget uppdrag som frivilligarbetare och har inte hgaft förr heller, men jag funderar starkt på att bli någon typ av kontaktperson så jag läser på lite om det och har tänkt ta kontakt med någon om detta till veckan =)
Jag är en mkt djurintresserad hundtok som har 3 katter, 1 hund och sambo, bor i en 2:a i Luleå, är Sajtvärd på blandrashundar.ifokus, tycker om att umgås med mina vänner fast de bor lite för långt bort så det blir tyvärr inte så ofta.
Jag har nästan alltid vetat vad jag vill göra i mitt liv men nu så har jag stannat upp och funderat så nu vet jag inte riktigt vad jag vill så det känns som att jag står på ett ben och inte vet vart jag ska sätta ner det andra, men det kommer att lösa sig så småning om =)
Vill ni veta mer om mig så fråga =) Ingen fråga är för dum eller för privat för att ställas och jag svarar på alla frågor =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vet hur det är när vännerna bor långt borta.. Jag har mina kvar i Jämtland, 80 mil bort. Tur att det finns telefon! :-)

Oj ja då har du dina lite längre bort, mina vänner bor ca 5-6mil ifrån mig
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag flyttade från Jämtland till Småland 2000. Avståndet har gjort att jag nu inte har många kvar där uppe men dom jag har är ena riktiga guldkorn!