Annons:
Etikettgodman
Läst 4428 ggr
Jackiiiie
3/13/18, 3:14 PM

God manskap

Har lite frågor Jag har en släkting som vill ge en större summa pengar och hon har en godman men dom fick inte de enligt politikerna o nu ska dom försöka göra så min släkting inte behöver ha godman. Hur långt tid tar sånt beslut? Och varför får hon inte ge pengar om hon vill de? Är helt förvirrad

Annons:
Maria
3/13/18, 3:21 PM
#1

En god man har man ju oftast för att man inte klarar att sköta sin egen ekonomi.

Vem är det som ska försöka göra så att din släkting inte ska ha god man? Är det den som ska få pengarna så verkar det hela ganska lurt om jag får säga min mening.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Jackiiiie
3/13/18, 4:04 PM
#2

Alltså hon och godmannen har kommit fram till att hon inte behöver ha en god man då hon inte få ge pengar. Hon är klar i huvudet men dom politikerna som godmannen säger har bestämt att min släkting ej få ge pengar till hennes barnbarn. Och hennes god man kämpar så att hon ska få göra de

Maria
3/13/18, 4:31 PM
#3

Det är ju den gode mannen som sköter ekonomin och får då hålla sig till politiska beslut som ligger till grund för godmanskap. Politiker bestämmer inte i enskilda fall.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

AROBM
3/23/18, 12:01 AM
#4

Hej till alla

AROBM
3/23/18, 12:04 AM
#5

Jag behöver hjälp med årsredovisning , vem kan hjälpa mig?

rammbin
8/19/18, 9:12 AM
#6

Köp "God Man redovisning 2017" Bara att fylla i uppgifter och när det är dags för årsredovisning, bara att printa ut en färdig årsredovisning mm

Annons:
Upp till toppen
Annons: